میخام پستای چرت و پرتو بپاکم و مطالب *نسبتا* پر محتوا بزارم😐💕

 

خا نظر بدید چ بزارم

هر چ در ذهنتان هس اعلام کنید😐

 

+به احتمال زیاد ادیت و عکس و روزمرگی چیزی بزارم ولی فعلا نمد

+لیریک ادیت تازه چند روزه شروع کردم گفته باشم :/ دلم خاس بزارم😐

+گوشی جدید خریدم دوربینش خیلی خوبه دلم میخاس هرزگاهی عکسای مثلا هنری که خودم گرفتمو بزارم :/

+خلاصه که نظر بدید راجب همه ی چرت و پرتایی که گفتم

+خیلی دوس داشتم ادیتامو یه جا بزارم تا کسی ببینه و نظر بده و میخاستم وبم کمتر چرت پرت داشته باشه😐👽 (ولی باز مطمئن نیستم حس میکنم خیلی ریدن :/)

+حس میکنم بهم نمیاد یکمم منطقی باشم با چرت و پرتام بیشتر حال میکنید😐🍐

+کامنتتتتت😐🤌

+این پستو اول اشتباهی تو وب هالیوود گذاشتم خوبه همون زود فهمیدم ریدمانمو جمع کردم😐💔

+لیلی حس میکنم ملت گفتنات خیلی تاثیر گذارن بخاطر همون‌ منم تقلب کردم😐💔

+از شر پستای چرت و قدیمیم خلاص شدم😐🐵

 

 

#لال نباشیم